top of page

Niels Destadsbader onthult 2e ster op 'Story Walk of Fame'


Vandaag werd de tweede ster op de 'Story Walk of Fame' onthuld. Deze eer viel te beurt aan Niels Destadsbader.

Niels Destadsbader onthulde vandaag, in het bijzijn van al zijn fans, zijn eigen ster op de 'Story Walk of Fame' in Plopsaland De Panne:

"De mensen van Studio 100 zijn erg belangrijk geweest bij de start van mijn loopbaan. Dat ze mij nu ook nog eens in de bloemetjes zetten op deze manier doet me veel plezier. En al eens gezien wie naast mij ligt? De grote Will Tura. Ik word er een beetje verlegen van."

Acteren, presenteren en een zangcarrière: Niels Destadsbader kan het allemaal.

Steve Van den Kerkhof, CEO van de Plopsa-groep:

"Naast vaste waarden, willen we ook jong talent bekronen omwille van hun verdiensten. Niels Destadsbader is al enkele jaren terecht publiekslieveling in Vlaanderen. Daarom besloten we de tweede ster aan hem uit te reiken."

Aansluitend op de onthulling van de ster werd vandaag een heus jongerenfestival georganiseerd in het Plopsa Theater in De Panne. Enkele klinkende namen, zoals de populaire jongens van Bandits en publiekslieveling Laura Tesoro, sierden de affiche. Ook Laura Omloop en Sisters Only, bekend van hun deelname aan Junior Eurosong op Ketnet, waren van de partij. Niels Destadsbader maakte het programma compleet.

 

Bron: persbericht Plopsa Foto: © Plopsa

Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • YouTube Social  Icon
bottom of page